مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 01:302023-11-17ورزشي

فوتبالیست هایی که گرد «پروانه ای»ها جمع شدند


در روزگاری که تحریم ها باعث عدم رسیدن دارو و پانسمان بیماران «ای بی» می شود، تعدادی از ورزشکاران سابق به میدان آمدند تا مرهم کوچکی بر زخم های این پروانه ها شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، شب گذشته (جمعه 27 آبان) و در ورزشگاه سهند تهران، تعداد زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان فوتبال در حمایت از کودکان پروانه ای کنار هم جمع شدند و دیدار خیریه ای را برگزار کردند.

در بین این ورزشکاران، نام چهره های معروفی چون فرهاد کاظمی، مهدی امیرابادی، ایمان مبعلی، امیرحسین صادقی، سیروس دین محمدی، هاشم بیک زاده، حسین ماهینی، هادی شکوری، بهادر عبدی، ابراهیم شکوری، بابک حاتمی، سیدمهدی سیدصالحی، علیرضا محمد، اردلان اشتیانی، محمد امین آرام طبع،محمد قاضی، محسن ربیع خواه و محمد انصاری به چشم می خورد.

این ورزشکاران به میدان آمدند تا در روزگاری که تحریم ها مانع از رسیدن دارو و پانسمان بیماران ای بی مس شود مرهمی براس این پروانه ها باشند.

    بیماری پروانه ای چیست ؟ در ایران بیش از هزار و 100 بیمار پروانه ای زندگی می کنند که از این آمار، 400 نفر از آنها از شدت بیماری رنج برده و به نوع شدید این بیماری گرفتار هستند.

این نوع بیماری نادر موجب شکننده شدن پوست دست ها و صورت شده و در برخی ها نیز تمامی بدن فرد را درگیر می کند و می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبالیست هایی که گرد «پروانه ای»ها جمع شدند

فوتبالیست هایی که گرد «پروانه ای»ها جمع شدند