مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-20اقتصادي

آغاز صدورالکترونیک شناسنامه فنی ساختمان در اصفهان


مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: صدور شناسنامه فنی ساختمان همزمان با صدور الکترونیک پروانه های ساختمانی برای اولین بار در شهرداری اصفهان اجرایی شد.

-  محمد جواد نیکبخت، مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: صدور شناسنامه فنی ساختمان همزمان با صدور الکترونیک پروانه های ساختمانی برای اولین بار در شهرداری اصفهان اجرایی شد.

وی با بیان اینکه دریافت شناسنامه فنی ساختمان به ارتقای سطح کیفی عملیات ساخت وساز منجر خواهد شد و همچنین تضمینی برای حقوق خریداران است، افزود: شناسنامه فنی ساختمان به عنوان سندی که تمامی فرآیندهای ساخت وساز اعم از اطلاعات مربوط به معماری، سازه و تأسیسات در آن درج می شود، نه تنها می تواند باعث جلوگیری از سلب مسوولیت عوامل دخیل در ساخت وساز شود بلکه می تواند نشان دهنده کیفیت ساخت و نوع ساخت باشد.

نیکبخت گفت: وفق ماده 22 قانون و بند د ماده یک آیین نامه اجرایی، دستورالعمل صدور شناسنامه فنی ساختمان سال 1395، شهرداری ها مکلفند هنگام صدور پروانه ساختمانی برای هر واحد، شناسنامه فنی مستقل بنا به درخواست مالک با ذکر مشخصات کامل و پیوست ها با شماره مسلسل، صادر و به متقاضی تسلیم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز صدورالکترونیک شناسنامه فنی ساختمان در اصفهان

آغاز صدورالکترونیک شناسنامه فنی ساختمان در اصفهان