مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-31سياسي

حقوق بشر آمریکایی را در غزه دیدیم/ استکبار در جنگ رسانه ای هم شکست خورد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: شعارهای حقوق بشری آمریکایی ها گوش فلک را کر کرده اما در مقابل کشتار کودکان و زنان غزه، تمام قد از اسراییل دفاع می کند لذا حقوق بشر آمریکایی را مشاهده کردیم.

- ایسنا/کرمان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: شعارهای حقوق بشری آمریکایی ها گوش فلک را کر کرده اما در مقابل کشتار کودکان و زنان غزه، تمام قد از اسراییل دفاع می کند لذا حقوق بشر آمریکایی را مشاهده کردیم.

حسین انجم شعاع صبح امروز 9 آبان ماه در نشست خبری اظهار کرد: یکی از روزهای پرافتخار و مهم در تاریخ جمهوری اسلامی،13 آبان است که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سه رویداد مهم، 13 آبان را به روزی سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب تبدیل کرده، افزود: 13 آبان سال 43 امام خمینی(ره) بعد از افشاگری درباره جنایات شاه، به ترکیه تبعید شدند.

انجم شعاع ادامه داد: 13 آبان سال 57 دانش آموزان در دانشگاه تهران تجمع کرده بودند که عمّال رژیم پهلوی آنها را به رگبار بسته و تعداد زیادی به شهادت رسیدند و 13 آبان سال 58 سفارت آمریکا که محل توطئه علیه نظام اسلامی بود، توسط دانشجویان و مردم انقلابی تسخیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی را در غزه دیدیم/ استکبار در جنگ رسانه ای هم شکست خورد

حقوق بشر آمریکایی را در غزه دیدیم/ استکبار در جنگ رسانه ای هم شکست خورد