مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-09فرهنگي

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه انجام می‎شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه انجام می‎شود.

اعظم روانشاد شامگاه 17 آبان ماه در دیدار با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان بر ضرورت تقویت سواد رسانه ای و کنش گری رسانه ها تأکید و اظهار کرد: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در این راستا حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه را خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بر همین اساس انتظار می رود خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه ای اقدام کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین ضرورت ها و شاخص های توسعه رسانه ای است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم رسانه ها در زمینه تولید محتوا و کنشگری، برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام شود و علاوه بر ظرفیت های مدرسین استانی، در صورت نیاز از مدرسین خارج از استان نیز دعوت شود.

روانشاد با اشاره به نگاه و رویکرد توسعه ای ارشاد استان در حوزه رسانه، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت مهم و اثرگذار رسانه های استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است