مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-08حوادث

کشف انبار لوازم آرایشی و البسه قاچاق در شمال شرق تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 48 هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی و البسه قاچاق انباری در شمال شرق تهران خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 48 هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی و البسه قاچاق انباری در شمال شرق تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف یک محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان نیرو دریایی شدند.

رسیدگی به این پرونده پس از آن در دستورکار قرار گرفت که ماموران اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپوی مقادیری کالای خارجی قاچاق در یکی از انبارهای واقع در بزرگراه شهید زین الدین، خروجی شمیران نو، خیابان نیروی دریایی به دست آوردند.

وی با بیان اینکه در جریان تحقیقات ماموران مشخص شد که گزارش دریافتی صحیح است، گفت: در همین راستا هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات و تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام شد و ماموران متوجه شدند که کالاهای قاچاق به وسیله خودروهای شوتی به این مکان منتقل و دپوی شده و از آنجا به وسیله وانت به بازار ارسال می شود.

افشاری با بیان اینکه با مجوز قضایی از محل انبار مذکور بازدید شد، گفت: محل مذکور یک باب انبار کالا بود که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار لوازم آرایشی و البسه قاچاق در شمال شرق تهران

کشف انبار لوازم آرایشی و البسه قاچاق در شمال شرق تهران