مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 07:102023-11-12ورزشي

کسب 208 مدال خوش رنگ بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی


مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال های قهرمانی است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد 208 مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین المللی کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علی رجبی شب گذشته در آیین تجلیل از مدال آوران مازندرانی بازی های آسیایی و پاراآسیایی، اظهار کرد: مازندران از استان های شاخص و برجسته در ورزش است و مدال آوران و قهرمانان این استان شمالی در میادین بین المللی، المپیک، پاراالمپیک، آسیا، رویدادهای جهانی و پاراآسیایی خوش می درخشند.

وی افزود: مازندران نخستین استان در سطح کشور است که با پایان رویدادهای جهانی، آسیایی و پاراآسیایی آیین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران را برگزار کرده و از این قهرمانان ورزشی تجلیل کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه این استان سرشار از قهرمانانان و مدال های قهرمانی است، تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون ورزشکاران مازندرانی تعداد 208 مدال خوش رنگ در میادین مختلف جهانی و بین المللی کسب کردند.

رجبی با اعلام اینکه ورزشکاران با نگاه جوانمردانه و انسان دوستانه وارد میدان می شوند، یادآور شد: نگاه اول ورزشکاران پهلوانی، نگاه دوم پهلوان اسلامی و نگاه سوم پهلوان ملی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 208 مدال خوش رنگ بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی

کسب 208 مدال خوش رنگ بین المللی توسط ورزشکاران مازندرانی