مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-13اجتماعي

کاشت درختان مقاوم به کم آبی در زنجان در اولویت است


معاون فنی اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گونه هایی تولید می شوند که در برابر کم آبی مقاوم باشند و از طرفی با شرایط اقلیمی استان نیز سازگار باشد.

- ایسنا/زنجان معاون فنی اداره کل منایع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گونه هایی تولید می شوند که در برابر کم آبی مقاوم باشند و از طرفی با شرایط اقلیمی استان نیز سازگار باشد.

علی ایده لویی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امروزه در سراسر دنیا و در همه کشورها، برای درخت در راستای جبران کمبود اکسیژن و جلوگیری از آلودگی هوا و ایجاد فضای سبز برای ادامه زندگی بهتر انسان اهمیت ویژه قائل شده اند، اظهار کرد: در این راستا مقرر شده است که ایران در قبال تعهدات خود در سازمان های بین الملی، تولید و کاشت یک میلیارد درخت را طی 4 سال انجام دهد.

وی با اشاره به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری در اسفندماه سال گذشته، تصریح کرد: اگر هر ایرانی طی 4 سال و هر سال سه نهال بکارد برنامه کاشت یک میلیارد درخت محقق می شود.

وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سطح کشور آغاز شد، ادامه داد: خوشبختانه در اولین سفر رییس جمهور به استان زنجان، اعتباراتی برای تجهیز زیر ساخت های نهالستان کوشکن در نظر گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درختان مقاوم به کم آبی در زنجان در اولویت است

کاشت درختان مقاوم به کم آبی در زنجان در اولویت است