مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 11:162023-11-15سياسي

حباب «من و تو»


گرچه «من وتو» به احتضار افتاده و پایان خود را نیز اعلام کرده است؛ اما بعید نیست این موضوع تاکتیکی برای احیای رسانه های ضدانقلاب یا حتی دریافت بودجه های کلان برای بقای خود باشد.

- گرچه من وتو به احتضار افتاده و پایان خود را نیز اعلام کرده است؛ اما بعید نیست این موضوع تاکتیکی برای احیای رسانه های ضدانقلاب یا حتی دریافت بودجه های کلان برای بقای خود باشد.

فارس پلاس؛ سارا هوشمندی در یادداشتی نوشت: شبکه بهایی من وتو اعلام کرد ژانویه سال 2024 میلادی (دی ماه امسال) تعطیل می شود.

با عنایت به اینکه ظاهرا قرار است یک رسانه افراطی ضد دین، ضد انسانیت و درعین حال پیچیده که در دوران پلید 13ساله اش، در پی تحریف واقعیت های تاریخی (تطهیر خاندان منحوس پهلوی و ادعای گذشته باشکوه ایران پیش از استقرار نظام اسلامی) با تهیه و پخش مستندهای انصافا خوش ساخت ولی سراسر کذب، ترویج همجنس بازی و افراط در مسائل ضداخلاقی، تلاش بی نظیر و سخت کوشانه برای فروپاشی خانواده ایرانی، ضدیت صریح با اسلام به ویژه تشیع، سفیدکردن نظام های سلطنتی منطقه غرب آسیا و سیاه نمایی ایران، بازی تعطیلی را راه بیندازد، نگاهی به عملکرد این شبکه دارم که با آنکه احتمالا به پایان می رسد؛ اما متأسفانه آثار منفی فراوانی نیز برجا گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب «من و تو»

حباب «من و تو»