مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-18سياسي

طوفان الاقصی ضربات سنگینی به پروژه عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد


امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: طوفان الاقصی ضربات سنگینی به عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد و آبروی نداشته این رژیم را برد.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی شکست سنگینی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: طوفان الاقصی ضربات سنگینی به عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد و آبروی نداشته این رژیم را برد.

حجت الاسلام جعفر رحیمی شنبه 27 آبانماه در جمع مردمی راهپیمایان شرکت کننده در اجتماع مردمی همبستگی و حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار نسبت به رژیم کودک کش و غاصب اسراییل، در میدان انقلاب ساوه با بیان اینکه بسیج علمی و فرهنگی از جمله دستورات قرآن کریم است، اهل تدبیر بودن و هوشیاری را از دیگر دستورات دین مبین اسلام و کلام وحی دانست و افزود: با هوشیاری و بصیرت می توان کینه کینه توزان را خنثی کرد چرا که شیطان های انس و جن از ابتدای خلقت هیچگاه آرام نگرفتند و همواره دنبال کینه توزی و دشمنی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه قوی کردن کشور به تجهیزات و نیروهای نظامی موجب خواهد شد که دشمن چشم طمع به کشور نداشته باشد، گفت: توصیه دین مبین اسلام این است که اگر بناست زندگی کنیم زندگی کریمانه و غیرتمندانه توام با عزت باشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی ضربات سنگینی به پروژه عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد

طوفان الاقصی ضربات سنگینی به پروژه عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد