مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-26اقتصادي

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان ایلامی تا پایان امسال


تا پایان امسال با مشارکت شرکت نیروی برق و بانک ملی، تعداد 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام ناصر مرادی مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام گفت: تا پایان امسال با مشارکت کمیته امداد، شرکت نیروی برق و بانک ملی  استان تعداد 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان استان راه اندازی می شود.

  وی افزود:هدف از راه اندازی این نیروگاهها ایجاد اشتغال پایدار و خانگی برای نیازمندان استان است  مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یاد آور شد: تاکنون عملیات اجرایی 160 طرح از این نیروگاهها آغاز شده و تا پایان امسال همه این طرحها اجرایی می شوند.

  مرادی اضافه کرد: در راستای توانمندسازی خانواده های مددجو و اشتغال زایی برای خانواده ها تا پایان سال بیش از 7 هزار و 180 فرصت شغلی توسط کمیته امداد اجرایی خواهد شد  وی عنوان کرد:بیش از یک هزار و 500 فرصت شغلی از این تعداد با مشارکت بانک ملی استان بوده و از طرف بانک ملی 171 میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی مددجویان پرداخت می شود.

  طالب یاسمی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در این نشست عنوان کرد: این بانک برای عمل کردن به تعهدات بانک ملی برای اشتغال زایی نیازمندان آمادگی کامل دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان ایلامی تا پایان امسال

راه اندازی 520 نیروگاه خورشیدی خانگی برای مددجویان ایلامی تا پایان امسال