مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-03سياسي

دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر خراسان جنوبی پیش روی وزیر


عصر امروز اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان حوزه قرآن و مسجد خراسان جنوبی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند و از دغدغه هایشان دراین حوزه ها گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هاشم صلاحی،نماینده بنیاد علوی در خراسان جنوبی و مدیرعامل شرکت فرهنگی تولیدی حجاب و عفاف مشکات در استان عصر امروز در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان حوزه قرآن و مسجد استان اظهار کرد: از برخورد انقلابی استاندار خراسان جنوبی پیرامون حواشی ضدفرهنگی چند روز گذشته که در بیرجند اتفاق افتاده بود، قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب با همکاری اداره کل و فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حدود 20 میلیارد تومان در حوزه مد و لباس و پوشاک اسلامی از طرف بنیاد علوی تسهیلات پرداخت شده است.

وی با بیان کارسازی سه میلیارد تومان تسهیلات برای نوشت افزار با هدف تقویت هویت ایرانی و اسلامی که البته هنوز پرداخت آن انجام نشده است، ادامه داد: سه فروشگاه عرضه ملزومات عفاف و حجاب برای دسترسی مردم در سه شهرستان بیرجند، طبس و قاین ایجاد شده است.

صلاحی با اشاره به اخذ نمایندگی پارچه چادر مشکی حجاب شهرکرد در استان خراسان جنوبی، افزود: در همین راستا چادر با قیمت مناسب در بازار استان عرضه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر خراسان جنوبی پیش روی وزیر

دغدغه های حوزه فرهنگ و هنر خراسان جنوبی پیش روی وزیر