مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 00:302023-10-29سياسي

جهت گیری دولت مردمی ایران قوی در زمینه «مهار تورم و رشد تولید» ستودنی است


در دولت مردمی ایران قوی با اجرای سیاست های درست و منطقی تلاش های بسیاری برای مهار تورم انجام گرفته است که قطعا با تاکیدی که رییس جمهور به مجموعه دولت دارند این روند کنترلی ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید ولی موسوی فعال رسانه ای وفرهنگی در یادداشتی آورده شعار راهبردی سال 1402 مهار تورم و رشد تولید است که توسط رهبر فرزانه انقلاب به عنوان یک راهبرد مهم در سیاست گذاری و برنامه ریزی در فراروی مسئولان و آحاد مردم قرار گرفته است.

شاید مهم ترین و اساسی ترین مساله در اقتصاد کشور بعد از انقلاب، مساله تورم و مهار آن است که دربسیاری از سال ها موجب آسیب و صدمات فراوان به اقشار آسیب پذیر و حقوق بگیر جامعه شده و دامنه فقر را در جامعه نیز بیشتر کرده است.

تورم افسار گسیخته در سالیان اخیر باعث شده قشر متوسط که بخش اعظمی از جامعه را شکل می داد از بین رود و این قشر تبدیل به قشر فقیر شود و شکاف طبقاتی بین فقیر و غنی نمود بیشتری داشته باشد.

در دولت مردمی ایران قوی با اجرای سیاستهای درست و منطقی تلاش های بسیاری برای مهار تورم انجام گرفته است که قطعا با تاکیدی که ریاست محترم جمهور به مجموعه دولت دارند این روند کنترلی ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت گیری دولت مردمی ایران قوی در زمینه «مهار تورم و رشد تولید» ستودنی است

جهت گیری دولت مردمی ایران قوی در زمینه «مهار تورم و رشد تولید» ستودنی است