مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-30سياسي

شرکت های خصوصی بندرشهید رجایی موظف به اجرای پدافندغیرعامل هستند


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه پدافند غیرعامل نوعی دوراندیشی و به معنای مراقبت، کنترل و ایجاد موانع در برابر انواع آسیب ها، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه پدافند غیرعامل نوعی دوراندیشی و به معنای مراقبت، کنترل و ایجاد موانع در برابر انواع آسیب ها، تهدیدها و نفوذ دشمنان است، گفت: شرکت های خصوصی مستقر در بندرشهید رجایی موظف به اجرای پدافندغیرعامل هستند.

حسین عباس نژاد، ظهر امروز (هشتم آبان ماه) در همایش علمی آموزشی پدافند غیرعامل در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باتوجه به سیاست های مقابله با سلطه و طرفداری از حق طلبی همیشه مورد تهدید دشمنان بوده که یکی از این تهدیدات، وجود رژیم کودک کش اسراییل است.

وی ادامه داد: بندر شهید رجایی به عنوان یکی از شاهرگ های اقتصادی، یکی از نقاط مهم راهبردی کشور است که بیش از 65 درصد واردات و صادرات کشور از طریق این بندر انجام می گیرد.

شرکت های خصوصی مستقر در بندرشهید رجایی موظف به اجرای پدافندغیرعامل هستند مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه حساسیت مقابله و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با هرگونه تهدید از موضوعات بسیار مهم و مورد توجه در استان هرمزگان است، لازمه انجام فعالیت های عمرانی و طرح های توسعه ای در بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خصوصی بندرشهید رجایی موظف به اجرای پدافندغیرعامل هستند

شرکت های خصوصی بندرشهید رجایی موظف به اجرای پدافندغیرعامل هستند