مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-02سياسي

چرا پنجشنبه ها به زیارت اهل قبور می رویم؟


از دست دادن عزیزان یکی از تلخ ترین و دردناک ترین اتفاقاتی است که ما در زندگی تجربه می کنیم، در این مواقع هیچ چیز مثل رفتن به زیارت قبور عزیزان ما را آرام نمی کند، - راستی فلسفه این کار چیست؟ دختر جوانی همسر خود را از دست داده، پدر و مادری در غم از دست دادن فرزند خود بی تاب هستند، آن طرف تر افراد دیگری برادر، خواهر، دوست و همدم خود را برای همیشه به خاک سپرده اند، داغی سنگین قلبت را می فشارد و فقط قرار گرفتن در کنار قبر عزیزت کمی آرامت می کند.

شاید برایتان پیش آمده باشد که بعد از تجدید دیدار با اقوام از دست رفته تان احساس سبکی و آرامش کنید و دلتان آرام بگیرد، احساسی که هیچ جای دنیا جز در کنار آن ها قادر به داشتنش نبوده اید.

اما دیدار با اموات چه ویژگی دارد که ما را به آرامش می رساند؟ هم چنین چه تأثیری در روح عزیز از دست رفته ما می گذارد؟ آیا اصلاً آن ها متوجه حضور ما خواهند بود؟ بهترین زمان برای رفتن به زیارت قبور چه زمانی است؟ فلسفه این کار چیست؟ آیا اموات نیز صدای ما را می شنوند؟ روایات زیادی از پیامبر بزرگ اسلام (ص) و امامان معصومین (ع) به ما رسیده که پاسخ سؤالات ما را می دهد.

زمان مناسب و سفارش شده زیارت اهل قبور زیارت اهل قبور از سنت های اسلامی است که در میان شیعیان و اهل سنت رایج است، زیارت قبور اموات و درگذشتگانی که دست آن ها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پنجشنبه ها به زیارت اهل قبور می رویم؟

چرا پنجشنبه ها به زیارت اهل قبور می رویم؟