مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-05سياسي

همکاری مشترک برای استقرار تیم ها در شتابدهنده با امضای یک تفاهم نامه


با امضای تفاهم نامه همکاری مشترکی برای برگزاری جشنواره اندیشمندان جوان و سایر رویدادهای آموزشی مشترک، طرح کسب و کار، مشاوره تجاری سازی ایده صورت می گیرد.

- با امضای تفاهم نامه همکاری مشترکی برای برگزاری جشنواره اندیشمندان جوان و سایر رویدادهای آموزشی مشترک، طرح کسب و کار، مشاوره تجاری سازی ایده صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو تفاهم نامه ای میان بنیاد علم و فناوری جمیلی و کانون مدیریت دارایی های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اهداف علمی فرهنگی و به منظور اعتلای فعالیت های پژوهشی، بر اساس قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

برگزاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و سایر رویدادهای آموزشی مشترک، طرح کسب و کار، مشاوره تجاری سازی ایده، استقرار تیم های استارتاپی در شتابدهنده و فضای کار اشتراکی، استفاده از آزمایشگاه های تخصصی رویدادها دوره های آموزشی و دورهمی ها و تجاری سازی ایده ها، محصولات و خدمات فناورانه از اهداف این تفاهم نامه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد علم و فناوری جمیلی در 13 آبان سال 1386 در راستای گسترش احسان و نیکوکاری و مساعدت از دانش آموزان مستعد و اشاعه تفکر بخشش تاسیس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک برای استقرار تیم ها در شتابدهنده با امضای یک تفاهم نامه

همکاری مشترک برای استقرار تیم ها در شتابدهنده با امضای یک تفاهم نامه