مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:152023-11-06سياسي

کاهش 18 درصدی سرقت های مهم و کشف 85 درصد جرائم در کرمانشاه


 رییس پلیس استان کرمانشاه از اجرای 176 طرح در هفت ماهه امسال برای ارتقاء امنیت در کرمانشاه خبر داد و گفت: مهار سیر صعودی سرقت ها، کشف 92 درصدی جرائم سایبری و 85 درصد جرائم جنایی و کاهش 18 درصدی سرقت های مهم از نتایج اجرای این طرح ها بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه  رییس پلیس استان کرمانشاه از اجرای 176 طرح در هفت ماهه امسال برای ارتقاء امنیت در کرمانشاه خبر داد و گفت: مهار سیر صعودی سرقت ها، کشف 92 درصدی جرائم سایبری و 85 درصد جرائم جنایی و کاهش 18 درصدی سرقت های مهم از نتایج اجرای این طرح ها بوده است.

سردار مهدی حاجیان امروز(15 آبان) در همایش امنیت محله محور که با حضور امام جمعه و ائمه جماعات مساجد کرمانشاه در حسینیه محمدرسول الله (ص) برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه مساجد در طول اسلام و روحانیون در دوران های مختلف از جمله انقلاب اسلامی همواره رفیع و بلندمرتبه بوده است.

وی با اشاره به اهتمام پلیس برای برقراری امنیت در جامعه، گفت: روحانیون به دلیل اثر گزاری بالایی که در جامعه و میان اقشار مختلف مردم دارند می توانند پلیس را در انجام ماموریت ها و طرح های امنیت آفرین کمک کنند و آگاهی و هوشیاری لازم را به شهروندان برای مراقبت بیشتر از خود در برابر حوادث و اتفاقات پیرامونی بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 18 درصدی سرقت های مهم و کشف 85 درصد جرائم در کرمانشاه

کاهش 18 درصدی سرقت های مهم و کشف 85 درصد جرائم در کرمانشاه