مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 17:352023-10-23پزشكي

تجمع اعتراضی درمانگران اعتیاد به تصمیمات وزارت بهداشت


تجمع کنندگان با شبهه دار خواندن رفتار وزارت بهداشت در قبال مراکز ترک اعتیاد، معتقدند بیش از 65 تا 70 درصد درآمدهای یک مرکز صرفه هزینه های دارویی و مشاوره می شود و اگر این ابزار از طریق افزایش مراکز محدود شود، - گیرندگان خدمت آسیب خواهند دید.

بیش از 1200 نفر از درمانگران اعتیاد، روز دوشنبه با تجمع در مقابل ساختمان وزارت بهداشت، از اینکه مسئولان وزارتخانه نسبت به توافقات حاصل شده بی اعتنا هستند، معترض و گلایه مند بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، درمانگران اعتیاد با توجه به توافقات قبلی که میان وزارت بهداشت، ستاد مبارزه با مواد مخدر، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، سازمان نظام پزشکی و…، صورت گرفته بود، عنوان داشتند که وزارت بهداشت نسبت به آن توافقات بی اعتنا بوده و اقداماتی را انجام می دهد که باعث تضعیف خدمات مراکز ترک اعتیاد شده است.

بر اساس همین گزارش ، فرهاد گشتاسبی رییس هیئت مدیره صنف درمانگران اعتیاد تهران، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت نسبت به درمانگران اعتیاد، معتقد است که رفتار وزارت بهداشت با مراکز درمان اعتیاد، باعث شده تا گیرندگان خدمات آسیب ببینند.

به گفته این درمانگر اعتیاد، تجمع امروز دلایل متعددی دارد؛ به طوری که پس از یک مسیر طولانی از مذاکرات، تعاملات و همفکری ها و همچنین، مراجعات مکرر به ستاد مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی درمانگران اعتیاد به تصمیمات وزارت بهداشت

تجمع اعتراضی درمانگران اعتیاد به تصمیمات وزارت بهداشت