مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-19اقتصادي

احداث 40 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای شهرستان اراک


در سال جاری بنا بود به همت بسیج سازندگی اراک، 40 منزل مسکونی برای نیازمندان در روستاها ساخته شود که تاکنون 29 منزل تکمیل و مابقی تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: در سال جاری بنا بود به همت بسیج سازندگی اراک، 40 منزل مسکونی برای نیازمندان در روستاها ساخته شود که تاکنون 29 منزل تکمیل و مابقی تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

سرهنگ محمد مهجوری، 28 آبان در حاشیه افتتاح طرح های اجرا شده توسط سپاه ناحیه اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور آبرسانی به بخش کشاورزی و آب شرب به روستاهایی که با کمبود آب مواجه هستند در سال جاری 9 استخر ذخیره آب ساخته شده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: به مناسبت هفته بسیج، پروژه های استخر ذخیره آب در روستای نورعین به مبلغ 600 میلیون تومان و ساخت استخر ذخیره آب و جدول گذاری به طول 500 متر در روستای قاسم آباد و ساخت استخر ذخیره آب در روستای دینه کبود، امروز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این طرح ها با مشارکت اهالی روستا، جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی احداث شده است، گفت: سپاه ناحیه اراک در سال 1402 برای اجرای طرح های محرومیت زدایی 15 میلیارد ریال هزینه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به مناسبت هفته بسیج، جشنواره روستاآباد در روستای قاسم آباد اراک برگزار شد که برپایی غرفه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 40 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای شهرستان اراک

احداث 40 واحد مسکونی برای نیازمندان در روستاهای شهرستان اراک