مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-24فرهنگي

دفتر جشنواره های ملی «شهود قدسی» و ادبی «باران» بسته شد


مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی «شهود قدسی» و چهارمین جشنواره سراسری ادبی «باران» از برنامه های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی شهود قدسی و چهارمین جشنواره سراسری ادبی باران از برنامه های معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی فارس برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر شهود قدسی به همراه چهارمین جشنواره سراسری ادبی باران همزمان با سالروز نخستین حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز، دوم آبان ماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت بیانیه هیئت داوران، برگزیدگان در بخش های اصلی و ویژه حضرت شاهچراغ (ع) در جمع دانشجویان سراسر کشور معرفی و تجلیل شدند.

متن این بیانیه و اسامی برگزیدگان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم بیانیه هیئت داوران ششمین جشنوار ه سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر ـ شهود قدسی قرآن مجید، گنجینه زَخّار و همیشه مانای اندیشهی بشری است، که تا همیشه جان و دل آدمیان را مُطَرَّا و مُنَوَّر می کند و هنر ناب از آن سرچشمه می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر جشنواره های ملی «شهود قدسی» و ادبی «باران» بسته شد

دفتر جشنواره های ملی «شهود قدسی» و ادبی «باران» بسته شد