مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:252023-11-15اقتصادي

بهره برداری از دیتاسنتر شرکت ارتباطات دوربرد


بهره برداری از دیتاسنتر شرکت ارتباطات دوربرد واقع در برج الکترونیک شیراز به عنوان نخستین مرکز دیتاسنتر جنوب کشور در کلانشهر شیراز افتتاح شد .

- مرکز داده شرکت ارتباطات دوربرد دارای مجوز رسمی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرمایه گذاری بیش از 400 میلیارد ریال و مطابق با استاندارد 2017TIA-942/ANSI، باعث ایجاد حداقل 50 فرصت شغلی مستقیم و صد ها فرصت شغلی غیر مستقیم می گردد.

دیتاسنتر شرکت ارتباطات دوربرد به عنوان نخستین مرکز داده دارای مجوز رسمی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جنوب کشور با حضور معاون استاندار فارس، دبیر کارگروه دیتاسنتر ایران و جمعی از مسئولان حوزه ارتباطات برگزار شد.

عبدالعلی کریمی فر، معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی استانداری فارس در این آیین بر اهمیت ایجاد مرکز داده یا دیتاسنتر در عصر تکنولوژی تاکید کرد که شیراز از قدیم الایام قطب الکترونیک بوده و اگرچه نمی خواهیم فعالیت های انجام شده را نادیده بگیریم اما امیدواریم این کلانشهر همچنان نیز قطب الکترونیک باشد.

معاون استاندار فارس با تقدیر و تشکر از مدیرعامل برج الکترونیک شیراز و مدیرعامل شرکت ارتباطات دوربرد و سایر مدیران ذی ربط جهت راه اندازی این مرکز در شیراز، اظهار داشت: در بدنه دولت قطعا از چنین فعالیت هایی حمایت می کنیم چرا که ما باید مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دیتاسنتر شرکت ارتباطات دوربرد

بهره برداری از دیتاسنتر شرکت ارتباطات دوربرد