مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-08اقتصادي

هندوستان ایران، بهشتی با آب کشاورزی ناچیز


شهرستان طارم به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مناسب، میزبان بسیاری از محصولات زراعی و باغی است که توسط باغداران و کشاورزان این منطقه کشت و برداشت می شود.

- ایسنا/زنجان شهرستان طارم به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب و آب و هوای مناسب، میزبان بسیاری از محصولات زراعی و باغی است که توسط باغداران و کشاورزان این منطقه کشت و برداشت می شود.

ویژگی های جغرافیایی منحصر به فرد شهرستان طارم موجب شده است تا تقریباً در هر ماه و هر فصلی که به این شهرستان سفر کنید، مشاهده خواهید کرد که کشاورزان طارمی مشغول کاشت یا برداشت نوع خاصی از محصولات کشاورزی هستند.

برداشت محصولات زراعی شهرستان طارم، با سلامِ کرفس ترد و سبز به بازار شروع می شود و بعد از آن دیگر محصولات کشاورزی همچون سیر، سیب زمینی، نخود فرنگی، باقلا، گوجه فرنگی، پیاز، برنج، گیلاس، زیتون، انار، فندوق، انجیر، توت، خرمالو و .

در ارقام مختلف و مقیاس بالا وارد بازارهای مصرفی داخل و خارج از کشور می شود.

محصولات باغی و زراعی بسیار دیگری نیز همچون، بادمجان، لوبیا، هلو، شلیل، آلو، گوجه سبز، انگور، پرتغال، گردو، هندوانه، طالبی و .

نیز در مقیاس های مختلف توسط باغداران و کشاورزان طارمی کشت می شود و این محصولات تنها بخشی از انواع مختلف محصولات کشاورزی است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هندوستان ایران، بهشتی با آب کشاورزی ناچیز

هندوستان ایران، بهشتی با آب کشاورزی ناچیز