مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:202023-11-18سياسي

افتتاح 400 واحد مسکونی طی هفته بسیج در خراسان شمالی


فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اجرای 15 هزار فعالیت طی هفته بسیج در استان از جمله افتتاح 400 واحد مسکونی محرومان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی از اجرای 15 هزار فعالیت طی هفته بسیج در استان از جمله افتتاح 400 واحد مسکونی محرومان خبر داد.

سردار فرجی در نشست خبری که امروز، 27 آبان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: امسال برنامه های مهم و متنوعی طی هفته بسیج در استان برگزار می شود که یکی از مهم ترین آن ها نمایش اقتدار بسیج در روز سوم آذر ماه با حضور بسیجیان و گردان های مختلف است.

وی افزود: در طرح مسکن محرومان نیز 400 واحد مسکونی به اتمام رسیده و آماده تحویل به محرومان است که طی هفته بسیج انجام می شود.

وی گفت: سپاه حضرت جوادالائمه (ع) تفاهم نامه ای را با کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان امضا کرده که بر اساس آن یک هزار و 600 واحد مسکونی قرار است ساخته و تحویل محرومان شود.

سردار فرجی، تجدید دیدار با آرمان های امام و شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، اجرای پنج کیلومتر راه روستایی در اسفراین، ویزیت رایگان در درمانگاه های سپاه استان، اعطای بسته های معیشتی، جهیزیه و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 400 واحد مسکونی طی هفته بسیج در خراسان شمالی

افتتاح 400 واحد مسکونی طی هفته بسیج در خراسان شمالی