مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:452023-10-23حوادث

امکان تشکیل پرونده قضایی برای توقف در پیاده رو


با کسانی که علیرغم نصب بروشور و اخطار و ارسال پیامک دوباره تخلف توقف در پیاده رو را تکرار کرده اند، برخورد قضایی شده و با تشکیل پرونده قضایی و هماهنگی خوبی که صورت گرفته است وسیله نقلیه با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد و پلیس برای تکرار این تخلف این .

- با کسانی که علیرغم نصب بروشور و اخطار و ارسال پیامک دوباره تخلف توقف در پیاده رو را تکرار کرده اند، برخورد قضایی شده و با تشکیل پرونده قضایی و هماهنگی خوبی که صورت گرفته است وسیله نقلیه با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد و پلیس برای تکرار این تخلف این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلف توقف در پیاده رو در چهار نقطه از شهر تهران خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد رازقی در تشریح جزییات این طرح پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت:تخلفات ساکن و توقفات غیرمجاز یکی از معضلات ترافیکی شهر تهران است که نمونه بارز آن توقف در پیاده رو است، تخلفی که متاسفانه جزو تخلفات پرتکرار در معابر شهر تهران محسوب می شود.

  وی با بیان اینکه توقف و تخلف پارک در پیاده رو حقوق شهروندی را نقض می کند، گفت: در چنین شرایطی عابران پیاده، سالمندان و کودکان، دانش آموزان، جانبازان، معلولان و دیگر افراد در تردد های خود به مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان تشکیل پرونده قضایی برای توقف در پیاده رو

امکان تشکیل پرونده قضایی برای توقف در پیاده رو