مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-15سياسي

نگرانی مردم، تردید مسؤولان؛ «شوکاشور» آری یا نه؟


قصه 40 ساله اَبَرچالش زباله در شهر 430 هزار نفری آمل سر دراز دارد و سمبل بی توجهی مسؤولان از گذشته است پس باید در حل این معضل نه سلامت مردم تهدید شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، مردمِ نگران و مسؤولان مُرَدَد؛ نتیجه پایان ضرب الاجل رییس قوه مجریه تاکنون است.

حساسیت ها در روزهای انتهایی اولتیماتوم رییس جمهور به اوج خود رسیده و پس از بازدیدهای فراوان در مناطق مختلف هراز و کارشناسی های شبانه روزی، نگاه ها به سمت منطقه شوکاشور در نقطه بکر جنگلی نارنجستان در دل جنگل های هیرکانی یکی از پرترددترین مبادی ورودی شمال کشور معطوف شد.

گزارش خبرگزاری فارس با عنوان  شوربختی شوکاشور و انتظار برای تعیین تکلیف نهایی زباله آمل  در روزهای پایانی ضرب الاجل منتشر شد که در آن به زوایای مختلف این انتخاب پرداختیم و به نظرات سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران، فرماندار ویژه آمل و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ـ منطقه ساری اشاره شد، حتی در این گزارش به موضع گیری تند فرماندار نور در رابطه با گزینه بودن منطقه منال در بخش بلده و نامه اعتراض آمیز و مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر آمل به رییس جمهور مطرح شد.

شوکاشور آری یا نه؟ پس از بر سر زبان آمدن منطقه شوکاشور روز به روز مخالفت ها شدت گرفت، مردم دوستدار محیط زیست، گروه های دوستدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم، تردید مسؤولان؛ «شوکاشور» آری یا نه؟

نگرانی مردم، تردید مسؤولان؛ «شوکاشور» آری یا نه؟