مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-01دانش

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت های فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند


معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند بر استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در توسعه فعالیت های فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند بر استفاده از ظرفیت های جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی در توسعه فعالیت های فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد.

دکتر داود کاه فروشان در نشست مشترک با رییس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، با بیان این که ظرفیت های فراوانی در سازمان جهاد دانشگاهی استان وجود دارد، گفت: دانشگاه های استان نباید از این ظرفیت ها غافل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر لزوم حضور پررنگ تر جهاد دانشگاهی در فعالیت های دانشگاه های استان، گفت: کارهای فرهنگی اغلب سلیقه ای انجام می شود، در حالی که ذائقه دانشجویان امروزی تغییر یافته و باید با بررسی های علمی برنامه های فرهنگی بر اساس ذائقه آن ها تنظیم و اجرا شود.

وی گفت: برنامه های فرهنگی که انسان را رشد ندهند، تاثیرگذار نخواهند بود و برای این که برنامه های فرهنگی تاثیر گذار باشند باید پشتوانه پژوهشی و علمی داشته باشند.

کاه فروشان، با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) در جهاددانشگاهی، اعلام آمادگی کرد از ظرفیت این مرکز برای سنجش ذائقه و نظرات دانشجویان و میزان اثرگذاری برنامه های فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت های فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند

استفاده از ظرفیت های جهاد دانشگاهی در توسعه فعالیت های فرهنگی دانشگاه صنعتی سهند