مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-12اقتصادي

آمادگی ایرانی ترین پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز زمستان


پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک پالایشگاه کاملا ایرانی با آمادگی کامل جهت تولید حداکثری گاز مورد نیاز هموطنان به استقبال روزهای سرد رفته است.

- ایسنا/بوشهر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی به عنوان یک پالایشگاه کاملا ایرانی با آمادگی کامل جهت تولید حداکثری گاز مورد نیاز هموطنان به استقبال روزهای سرد رفته است.

محمد سعیدیان، مدیر پالایشگاه یازدهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه یازدهم با اقدامات نوآور و انجام تعمیرات اساسی دقیق و منظم آماده تولید حداکثری گاز در روزهای سرد سال هستند.

سعیدیان با بیان این مطلب گفت: قطعات و تجهیزات مورد نیاز این پالایشگاه ساخت تولیدکنندگان ایرانی و دانش بنیان ها می باشد و خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار ارزشمندی در این خصوص برقرار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر پالایشگاه یازدهم پارس جنوبی به تولیدات پالایشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پالایشگاه یازدهم مطابق طراحی گاز، میعانات گازی، اتان، پروپان و بوتان تولید می کند و این نشان از عزم راسخ کارکنان برای رشد اقتصادی کشور دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایرانی ترین پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز زمستان

آمادگی ایرانی ترین پالایشگاه برای تولید حداکثری گاز زمستان