مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-05فناوري

اینترنت نسل پنجم به ایستگاه آذربایجان غربی رسید


مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی گفت: در هفته گذشته ارائه سرویس نسل پنجم اینترنت همراه 5G به سبد خدمات شرکت مخابرات ایران افزوده شده و در استان ما نیز سایت های جدید به این منظور در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، چنگیز نوری مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی از استان های پیش رو در توسعه و برخورداری از فیبرنوری است اظهار داشت: در سال های گذشته نزدیک به 11 هزار کیلومتر فیبرنوری در آذربایجان غربی ظرفیت سازی شده و امروز بیش از 11 هزار 300 مشترک اختصاصی سرویس FTTH از این بستر باکیفیت استفاده می کنند.

نوری افزود: همچنین اقدامات زیر ساختی اساسی به منظور پایداری و کیفی سازی شبکه مخابراتی و رعایت اصول پدافند غیرعامل در شمال و جنوب آذربایجان غربی با دو مسیره کردن شبکه فیبرنوری انجام گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه آذربایجان غربی با اشاره به شتاب توسعه زیرساخت های فیبرنوری استان پس از امضاء تفاهم نامه نجما خاطرنشان کرد: فاز اول این پروژه در شهرستان های ارومیه، خوی، میاندوآب و مهاباد به اتمام رسیده و فاز اول شهرستان های پیرانشهر، بوکان و نقده در آستانه بهره برداری است.

وی گفت: اجرای فاز دوم شهرستان ارومیه به طول 72 کیلومتر در منطقه گلشهر آغاز شده و در حال اجراست و تقریبا تمام مناطق استان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت نسل پنجم به ایستگاه آذربایجان غربی رسید

اینترنت نسل پنجم به ایستگاه آذربایجان غربی رسید