مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 13:462023-11-09سياسي

پاسگاه انتظامی «کیونانات» سنقرو کلیایی افتتاح شد


پاسگاه انتظامی کیونانات سنقروکلیایی با حضور فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، جمعی از مسوولان سنقرو کلیایی و اهالی بومی منطقه افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در مراسم افتتاح پاسگاه کیونانات سنقروکلیایی، اظهار کرد: خوشبختانه امروز امنیت خوبی در این شهرستان حکم فرماست که حاصل همکاری بسیار خوب مردم با پلیس است.

وی ادامه داد: هرجایی که مخلان نظم و امنیت عمومی بخواهند خدشه ای بر امنیت مطلوب فعلی وارد کنند پلیس با اقتدار در صحنه مقابله حاضر و اجازه عرض اندام به هنجارشکنان را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز قانون شکنان و مجرمان از کوچک ترین حاشیه امنیتی در استان برخوردار نیستند، گفت: این افراد چنانچه خطایی هم مرتکب شوند در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

  وی گفت: شاخص ارزیابی عملکرد امروز پلیس، آمار و رقم های اعلام شده نیست، بلکه رضایت مردم از اقدامات صورت گرفته است، اگر مردم از پلیس رضایت داشتند یعنی راه خود را درست پیموده ایم و اگر خدای ناکرده ناراضی بودند یعنی باید در رفتار و عملکرد خود تجدیدنظر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسگاه انتظامی «کیونانات» سنقرو کلیایی افتتاح شد

پاسگاه انتظامی «کیونانات» سنقرو کلیایی افتتاح شد