مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-05اجتماعي

ادامه پایداری هوای سرد در زنجان


طی شبانه روز گذشته زنجان با دمای هوای یک درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته زنجان با دمای هوای یک درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق مختلف استان قسمتی ابری و ابری است، اظهار کرد: سامانه بارشی فعال طی چند روز گذشته از منطقه خارج شده است و از امروز تا اواخر هفته جاری شرایط نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه طی روزهای آینده آسمان مناطق مختلف صاف تا کمی ابری خواهد بود، یادآور شد: روزهای پنجشنبه و جمعه وزش باد شدت می گیرد و در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می رسد.

این مسئول دمای فعلی هوای شهر زنجان را هفت درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت 3 درجه کاهش یافته است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان یک و 18 درجه، ابهر 4 و 18، خرمدره 5 و 17 درجه، آببر 13 و 25 درجه، سلطانیه 2 و 16 درجه، قیدار 4 و 14 درجه و ماهنشان 4 و 20 درجه سانتیگراد گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پایداری هوای سرد در زنجان

ادامه پایداری هوای سرد در زنجان