مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 22:452023-11-16حوادث

دستگیری کلاهبردار 150 میلیاردی در لرستان


فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری فردی با 150 میلیارد ریال کلاهبرداری توسط پلیس فتا استان خبر داد.

  - ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری فردی با 150 میلیارد ریال کلاهبرداری توسط پلیس فتا استان خبر داد.

  سردار یحیی الهی بیست و پنجم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس جهت خرید عمده مرغ به وی مراجعه و مبلغ 12 میلیارد ریال از وی خرید و با استفاده از نرم افزار رسید ساز جعلی و اخد شماره شبا مالباخته اقدام به خرید از وی کرده است موضوع به صورت ویژه به پلیس فتا این فرماندهی ارجاع داده شد.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و اقدامات تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا، فرد کلاهبردار شناسایی و طی هماهنگی قضایی وی را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

الهی گفت: پس از بررسی از سوابق متهم مشخص شد نامبرده در چند استان اقدام به کلاهبرداری از شش نفر به روش استفاده از رسید ساز جعلی در بستر پلتفرم های فضای مجازی در مجموع به ارزش بیش از 150 میلیارد ریال کرده و است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شده، تصریح کرد: شهروندان از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس در فضای مجازی جداً خودداری کرده و در هنگام فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری کلاهبردار 150 میلیاردی در لرستان

دستگیری کلاهبردار 150 میلیاردی در لرستان