مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:102023-10-24سياسي

نامزدهای انتخابات شعارهایی ندهند که اساساً از حوزه اختیارات مجلس خارج است


دبیر حزب رهپویان در خراسان رضوی با بیان اینکه عدم عمل به وعده های انتخاباتی مردم را بی اعتماد می کند، گفت: نامزدها باید شعارهایی را بدهند که منطبق بر اختیارات مجلس باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر حزب رهپویان در خراسان رضوی با بیان اینکه عدم عمل به وعده های انتخاباتی مردم را بی اعتماد می کند، گفت: نامزدها باید شعارهایی را بدهند که منطبق بر اختیارات مجلس باشد.

علی اکبر هاشمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه اکنون صداقت مهمترین عاملی است که می تواند مردم را ترغیب به حضور در پای صندوق های رای کند، اظهار کرد: مردم ما فهیم اند و اگر واقعیت ها برای آنان روشن شود و صداقت را از مسئولین ببینند، پای کار نظام باقی خواهند ماند، کما اینکه این را در شرایط مختلف نشان داده اند.

اکنون هم اگر مردم ببینند مسئولین در حال انجام تمام تلاش خود برای رفاه حال آنان هستند، مشارکت گسترده ای در انتخابات خواهند داشت.

وی افزود: مردم باید حس کنند افرادی که برای حضور در مجلس نامزد انتخابات شده اند، دردشان را درک می کنند و حرف دل آن ها را می زنند.

مردم هیچ اقبالی به کسانی که سعی در سیاه نمایی یا سفیدنمایی وضعیت کشور دارند، نشان نمی دهند و خواهان رای ‎آوری افرادی هستند که با نگاهی واقع گرایانه به بررسی مسائل کشور می پردازند و برای حل آن ها راهکار ارائه می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات شعارهایی ندهند که اساساً از حوزه اختیارات مجلس خارج است

نامزدهای انتخابات شعارهایی ندهند که اساساً از حوزه اختیارات مجلس خارج است