مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:402023-11-07حوادث

رمالی و دعانویسی، پوششی برای کلاهبرداری


فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از اجرای طرح محله محور و شناسایی و دستگیری فردی که با شیوه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

- سرهنگ محمد مهدی خانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حین اجرای طرح محله محور شناسایی فردی که به شیوه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می کرد در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات به موقع این متهم را که اقدام به کلاهبرداری از طریق دعانویسی و رمالی می کرد، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه حین انجام بزه ارتکابی دستگیر کردند.

مهدی خانی با اشاره به شگرد کلاهبرداری متهم که با طالع بینی و فال گیری، پس از جلب و سوء استفاده از اعتماد قربانیان با دادن وعده های دروغین به آنها و نیز سوءاستفاده از باورهای دینی مردم و همچنین برقراری روابط دوستانه مبالغ زیادی پول دریافت می کرد، متذکر شد: در بازرسی از محل کار متهم تعداد زیادی کتاب رمالی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتی را به اشکال گوناگون در شبکه های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه های خود سوءاستفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمالی و دعانویسی، پوششی برای کلاهبرداری

رمالی و دعانویسی، پوششی برای کلاهبرداری