مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-04بين الملل

تجاوزات اسراییل علیه جنوب لبنان و غزه متوقف شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان امروز صبح با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در امان پایتخت اردن دیدار کرد.

- نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در اردن بر ضرورت توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، نجیب میقاتی نخست وزیر دولت پیشبرد امور لبنان امروز صبح با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در امان پایتخت اردن دیدار کرد.

وی در این دیدار تاکید کرد: باید اولویت تلاش های کنونی دستیابی به آتش بس در غزه و توقف حملات اسراییل علیه این منطقه و همچنین توقف حملات تل آویو علیه جنوب لبنان باشد.

میقاتی تصریح کرد: ما خواهان اعمال فشار بر اسراییل با هدف توقف تجاوزات روزانه علیه حاکمیت زمینی، دریایی و هوایی لبنان هستیم.

بلینکن نیز در این دیدار گفت: ما تمام تلاش خود را برای توقف عملیات نظامی در غزه با اهداف انسانی به کار می گیریم و این روند باید با آغاز گفتگو ها در خصوص پرونده اسرا همراه باشد.

وزارت خارجه اردن روز جمعه اعلام کرد وزرای خارجه قطر، عربستان، امارات متحده عربی، مصر و مسئولان تشکیلات خودگردان با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در امان پایتخت اردن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاوزات اسراییل علیه جنوب لبنان و غزه متوقف شود

تجاوزات اسراییل علیه جنوب لبنان و غزه متوقف شود