مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 23:502023-11-14اقتصادي

اولویت توزیع منابع برای طرح نهضت ملی مسکن است


استاندار اردبیل مساعد بودن هوا در فصل پاییز را فرصتی برای تداوم اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن عنوان کرد و خواستار هدایت منابع برای اجرای این پروژه ها و سرعت بخشی به عملیات با توجه به استمرار فصل کاری در استان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی شامگاه امروز در شورای مسکن استان اردبیل اظهار کرد: مساعد بودن هوا در فصل پاییز و ادامه فصل کاری فرصتی برای تداوم اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بوده و باید دستگاه مرتبط برای سرعت بخشی به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، منابع در اختیار خود برای این طرح را به بخش اجرا تزریق کند.

وی افزود: هم زمان با تزریق اعتبارات و تسهیلات بانکی به پروژه های در حال اجرای نهضت ملی مسکن، نظارت های لازم بر اقدام پیمانکاران نیز باید صورت گیرد.

تأمین هزینه آماده سازی و اجرای زیرساخت های واحدها از محل مولدسازی استاندار اردبیل تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای آماده سازی و اجرای زیرساخت های واحدهای در حال اجرا نیز از محل های دیگر از جمله مولدسازی تأمین می شود.

عاملی ادامه داد: آماده سازی و اجرای زیرساخت های شهرک های در حال احداث نهضت ملی مسکن ضروری بوده و باید اقدام و برنامه ریزی برای اجرای زیرساخت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت توزیع منابع برای طرح نهضت ملی مسکن است

اولویت توزیع منابع برای طرح نهضت ملی مسکن است