مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-14سياسي

رونمایی از کتاب «ره توشه بهشت» در بهشت زهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  کتاب ره توشه بهشت با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا (س)، مولف کتاب و خانواده معظم شهید اقتدار و امنیت، - کتاب ره توشه بهشت در آستانه هفته کتاب و کتاب خوانی و در نوزدهمین هفته دوشنبه های تعالی رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  کتاب ره توشه بهشت با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا (س)، مولف کتاب و خانواده معظم شهید اقتدار و امنیت، سید محمود میرحسینی در آستانه هفته کتاب و کتاب خوانی و در نوزدهمین هفته دوشنبه های تعالی رونمایی شد.

جواد تاجیک، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در این مراسم گفت: کتاب ره توشه بهشت یک راهنمای کاربردی برای بازماندگان اموات است که با هدف احیاء آداب و سنت های اسلامی تشییع، تدفین و سوگواری برای آرامش اهل قبور تالیف شده است.

تاجیک بر لزوم پافشاری بر انجام آداب و سنت های اسلامی در برگزاری آیین تشییع، تدفین و سوگواری اهل قبور و همچین فراهم کردن بستر لازم برای اجرای این سنت ها تاکید کرد و گفت: اگر از گذشته فرهنگسازی صورت می گرفت و هزینه های مربوط به برگزاری مراسم های سوگواری صرف امورات عام المنفعه می شد؛ امروز شاهد مسابقه نامیمون خانواده ها و تجمل گرایی در مراسم های ترحیم و ساخت سنگ قبور نامتعارف نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «ره توشه بهشت» در بهشت زهرا (س)

رونمایی از کتاب «ره توشه بهشت» در بهشت زهرا (س)