مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-07سياسي

نامزدها وعده های در سطح اختیارات مجلس بدهند


عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: نامزدهای انتخابات وعده هایی بدهند که در سطح اختیارات مجلس باشد تا بعدا که وارد پارلمان شدند، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: نامزدهای انتخابات وعده هایی بدهند که در سطح اختیارات مجلس باشد تا بعدا که وارد پارلمان شدند، حس بی اعتمادی در مردم به وجود نیاید.

سید جواد رضویان راد در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه متاسفانه بر اساس چیزی که در سطح جامعه دیده می شود، اعتماد عمومی در وضعیت مناسبی قرار ندارد، اظهار کرد: دلیل بروز این مشکل، عمل نکردن مسئولین به وعده هایشان است.

گاهی دیده می شود نامزدهای انتخابات مجلس وعده هایی به مردم می دهند که از حوزه اختیارات مجلس خارج است و وقتی که وارد پارلمان می شوند و نمی توانند به وعده های داده شده عمل کنند، حس بی اعتمادی در مردم به وجود می آید.

وی با بیان اینکه عدم عمل به وعده ها تنها مختص نمایندگان نیست و دولت ها نیز بسیاری از وعده های خود را اجرایی نکرده اند، افزود: یکی از مهمترین اقداماتی که برای افزایش مشارکت در انتخابات باید صورت گیرد، بازیابی اعتماد عمومی است.

بدین منظور مسئولین باید عزمی جدی برای حل مشکلات مردم داشته باشند، البته نه به نوعی که مردم فکر کنند این اقدامات گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدها وعده های در سطح اختیارات مجلس بدهند

نامزدها وعده های در سطح اختیارات مجلس بدهند