مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:352023-11-20بين الملل

آمریکا چرا به جنگ در غزه نیاز دارد؟


«اگر درگیری در غزه به جنگی منطقه ای تبدیل شود اسراییل شکست خواهد خورد و آمریکا نظام های ارباب_رعیتی عرب را که گزینه همکاری با چین و روسیه را در آستین دارند، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت:  پپه اسکوبار تحلیلگر تارنمای The Cradle در مطلبی به واکاوی چرایی نیاز آمریکا به جنگ و درگیری در خاورمیانه به ویژه جنگ غزه پرداخت و نوشت: جنوب جهانی برای طلوع یک واقعیت جدید عربی انتظار می کشد؛ از سوی دیگر، افکار عمومی جهان عرب _ هر چند در کشورهای خود سرکوب می شوند _ به تکاپو افتاده و با برگزاری اعتراض ها، خشم شدیدی را متوجه کشتار تمام عیار اسراییل علیه فلسطینی ها در نوار غزه کرده است.

تاریخ، ترسوها را نمی بخشد رهبران عرب مجبور شده اند اقداماتی فراتر از فراخوانی تعداد معدودی از سفیران خود در اسراییل، اتخاذ کنند.

آنها نشست ویژه سازمان همکاری اسلامی برگزار کرده و درباره جنگ اسراییل علیه کودکان فلسطینی بحث کردند.

نمایندگان 57 کشور اسلامی یازدهم نوامبر (20 آبان) در نشست ریاض تلاش کردند ضربه سنگینی به عاملان و حامیان نسل کشی وارد کردند.

اما در پایان نتیجه تسلی بخشی ارائه نشد.

نکات اصلی بیانیه پایانی این نشست چنین بود: ما با آنچه که دفاع از خود اسراییل خوانده می شود، مخالفیم؛ ما حمله به غزه را محکوم می کنیم؛ ما خواستار عدم فروش سلاح به اسرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا چرا به جنگ در غزه نیاز دارد؟

آمریکا چرا به جنگ در غزه نیاز دارد؟