مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-11بين الملل

از لَلگی آمریکا برای اسراییل، تا خودکفایی دفاعی حماس و جهاد اسلامی


جنگ غزه حقیقتی شگرف و تاریخ ساز را عیان نمود، که شوربختانه در میان اخبار و تحلیل ها گُم شده است! جنبش های اسلامی فلسطین، به بلوغ دفاعی دست یافته اند و کمتر به دخالت عملی حامیان نیازمندند.

- جنگ غزه حقیقتی شگرف و تاریخ ساز را عیان نمود، که شوربختانه در میان اخبار و تحلیل ها گُم شده است! جنبش های اسلامی فلسطین، به بلوغ دفاعی دست یافته اند و کمتر به دخالت عملی حامیان نیازمندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا کایینی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت: جنگ غزه حقیقتی شگرف و تاریخ ساز را عیان نمود، که شوربختانه در میان اخبار و تحلیل ها گُم شده است! جنبش های اسلامی فلسطین، به بلوغ دفاعی دست یافته اند و کمتر به دخالت عملی حامیان نیازمندند.

ایرانی ها، لبنانی ها، عراقی ها، یمنی ها و.

الخ، حامی حماس و جهاد اسلامی اند و آن را فریاد هم می کنند، اما نه بناست و نه حتی نیاز است، که به جای آنها بجنگند! فلسطینیان بدون جبهه گشایی های جدید (که اگر روی می داد نیز، عقلا و عرفا مذموم نبود) از پسِ کار خود برمی آیند و این یعنی که تاریخ برای آنان ورق خورده است.

پخته گی و کمالی که از آن سخن می رود، نخست از حزب الله لبنان سراغ گرفت، سپس انصارالله یمن و هم اینک از مبارزین فلسطینی و در آینده نیز، از هر جنبشی که به این طریق گام نهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از لَلگی آمریکا برای اسراییل، تا خودکفایی دفاعی حماس و جهاد اسلامی

از لَلگی آمریکا برای اسراییل، تا خودکفایی دفاعی حماس و جهاد اسلامی