مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 09:512023-11-11فرهنگي

چه چیزی حال دل شما را خوب می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سالن پروین اعتصامی از جمله سالن هایی است به دلیل کتاب های متنوعی که دارد، با استقبال بی نظیر دوستداران کتاب و اهالی مطالعه مواجه شده است، به همین دلیل برنامه ها و پویش های متنوعی نیز در آن رخ می دهد.

در ورودی سالن پروین اعتصامی توسط اعضای گروه فرهنگی و هنری خیبر تخته سفیدهایی را قرار داده و سوالاتی را بر روی آن نوشته اند تا علاقه مندان پاسخ های خود را بنویسند؛ در یکی از تخته ها نوشته شده که چه چیزی حال دل شما را خوب می کند؟ و بازدیدکنندگان پاسخ های متنوع و جالبی چون هم صحبتی با یک همفکر، امام حسین(ع) و برادر کوچکم نوشته اند.

در تخته بعدی پرسیده شده در جامعه ای که بی بند و باری رواج دارد چه کسی بیشتر آسیب می بیند؟ که انتخاب اکثر افراد زنان بوده است.

نجیبه حیدران مسئول موسسه فرهنگی هنری خیبر آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار کرد: این دیوار آزاد با تریبون آزاد تفاوت هایی دارد؛ در یکی از تخته سفیدها سوال شده است که بی بند و باری در جامعه بیشتر به زنان آسیب می رساند یا مردان، آنها هم اکثرا پاسخ دادند که زنان آسیب می بینند چراکه زن بنیان خانواده را حفظ می کند.

وی ادامه داد: چالش بعدی نیز این بود که چه چیزی حال دل شما را خوب می کند و مردم پاسخ های خود را نوشته و استقبال خوبی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه چیزی حال دل شما را خوب می کند

چه چیزی حال دل شما را خوب می کند