مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 20:352023-11-10اجتماعي

ترافیک سنگین شبانه در مسیرهای خروجی شمال


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیک سنگین شبانه در جاده های شمال، گفت: محور کندوان یک طرفه و محورهای هراز و کیاسر مقطعی یک طرفه شد.

- یدالله جهان تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: ترافیک سنگین در مسیرهای خروجی محورهای شمال موجب اعمال محدودیت یک طرفه در جاده ها شد.

وی با اشاره با بارش پراکنده باران و لغزندگی سطح جاده های شمال، افزود: همچنین در ارتفاعات ولی آباد کندوان شاهد کاهش دید و مه آلودگی محور هستیم.

رییس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور کندوان از ساعت 18 از مسیر مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شد، اضافه کرد: اعمال محدودیت یک طرفه در محورهای هراز و کیاسر به صورت مقطعی درحال اجرا است.

جهان تاب با بیان اینکه هفته جاری شاهد حجم زیاد خودروها در مسیر ورودی محورهای شمال بودیم، تصریح کرد: بار برگشت خودروها موجب ترافیک سنگینی در مسیرهای خروجی شمال شد.

وی با اشاره به ادامه ممنوعیت تردد تریلی از محور هراز و تردد تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان، یادآور شد: ممنوعیت تردد تمام کامیون و کامیونت ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز در محور هراز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین شبانه در مسیرهای خروجی شمال

ترافیک سنگین شبانه در مسیرهای خروجی شمال