مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-29اجتماعي

صحرایی: تعاونی های فرهنگیان فعال می شود


وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه تعاونی های فرهنگیان را فعال می کنیم و در همین راستا نیز به دنبال یک سازمان رفاهی برای معلمان خواهیم بود گفت: - وزیر آموزش و پرورش ضمن بیان اینکه تعاونی های فرهنگیان را فعال می کنیم و در همین راستا نیز به دنبال یک سازمان رفاهی برای معلمان خواهیم بود گفت: همچنین فعال شدن تعاونی های دانش آموزی نیز توسط معاونت پرورشی دنبال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور وزیران، شورای معاونان و مدیران کل 2 وزارتخانه در راستای پیشبرد سند توسعه تعاون و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین همکاری های دولتی، برگزار شد.

رضامراد صحرایی در این آیین، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم موقت صهیونیستی، از دانش آموزان و معلمان خواست تا در پویش های تدارک دیده شده شرکت کنند و پیام همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین برسانند.

وی ادامه داد: همه کارهایی که این روزها به دنبال آن هستیم در یک سرواژه اصلی خلاصه می شود و آن ایران قوی و استوار است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مسیر قوی شدن ایران، قوی شدن دانش آموزان است، عنوان کرد: اگر مدرسه قوی شود، حتما آینده ایران پر از قدرت خواهد بود و اقتصاد، فرهنگ، سیاست از مدرسه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحرایی: تعاونی های فرهنگیان فعال می شود

صحرایی: تعاونی های فرهنگیان فعال می شود