مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:162023-11-04بين الملل

منوچهر متکی: سید حسن نصرالله با آمریکا اتمام حجت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه کشورمان، امروز در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در اهواز، اظهار کرد: رژیم اشغالگر قدس به منظور انتقام از عملیات طوفان الاقصی و به دلیل ناتوانی در مقابل رزمندگان جبهه مقاومت، به مردم بی پناه و بی دفاع غزه حمله کرده است.

وی افزود: این رژیم، با حمایت و سکوت کشورهای غربی، مساجد، مدارس، کلیساها، بیمارستان ها و منازل در غزه را مورد بمباران قرار می دهد و موشک ها و بمب ها را بر سر مردم غزه فرود می آورد.

وزیر پیشین امور خارجه کشور، اعلام کرد: آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی با سکوت خود در مقابل جنایات رژیم جعلی اسراییل، آخرین میخ را بر تابوت تمدن غربی زده اند.

متکی تأکید کرد: غرب با این کارنامه بد، در حمایت و سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، کارنامه ای بسیار بد بر جای گذاشته است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: سید حسن نصرالله، در سخنرانی مهم دیروز خود، آخرین اتمام حجت را در برابر ایالات متحده آمریکا داشته است.

متکی افزود: مردم ایران همواره حامی مردم مظلوم فلسطین بوده اند و در حوادث اخیر در غزه، با برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها، حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه اعلام کرده و آمادگی برای حضور در این سرزمین را به منظور دفاع از آنان نشان داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منوچهر متکی: سید حسن نصرالله با آمریکا اتمام حجت کرد

منوچهر متکی: سید حسن نصرالله با آمریکا اتمام حجت کرد