مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-23سياسي

پروژه نیمه تمام مصلی، نماد ناکارآمدی مدیران همدان


پروژه نیمه تمام مصلی شهر همدان سال هاست نماد ناکارآمدی مدیران شهر در ساخت یک مصلی آبرومند از بعد انقلاب تاکنون شده است.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای شهر همدان گفت: پروژه نیمه تمام مصلی شهر همدان سال هاست نماد ناکارآمدی مدیران شهر در ساخت یک مصلی آبرومند از بعد انقلاب تاکنون شده است.

حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه به شخصه در زمینه ساخت مصلی در بالای تپه، تمایلی نداشتم اما پس از آغاز عملیات همه باید همت کرده و آن را تکمیل کنند، اظهار کرد: این امر نشانه واضح میزان اهتمام مدیران شهر در 40 سال گذشته به دین و شعائر اسلامی و فضاهای مذهبی نیز محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در این راستا، غیرت و حمیت دینی در شهر مشاهده نمی شود، تصریح کرد: از جمله شورای شهر همدان در ادوار گذشته، هیچ کمکی به این پروژه که سنبل اسلام و انقلاب اسلامی است، نکرده بود و شورای ششم در روزهای آغازین جلسه ای را تشکیل داد و اعلام شد مصلی با 100 میلیارد تومان تکمیل می شود.

صفری افلاکی با بیان اینکه در نهایت شورا سال گذشته با تقاضای ما پنج میلیارد برای مصلی گذاشت که عملاً هیچ تخصیصی نخورد، خاطرنشان کرد: در آنجا پیشنهاد دادم که شهرداری سالی 25 میلیارد بگذارد تا پایان سال چهارم پروژه تکمیل شود و در عوض از فضاهای عمومی مصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه نیمه تمام مصلی، نماد ناکارآمدی مدیران همدان

پروژه نیمه تمام مصلی، نماد ناکارآمدی مدیران همدان