مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-23سياسي

مجلس بند مربوط به تغییر در آغاز سال تحصیلی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه که در آن پیش بینی هایی برای تغییر در زمان شروع سال تحصیلی شده بود را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی امروز (دوشنبه، اول آبان) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه،  بندهای الحاقی (3)،(4) و(5) ماده 91 را جهت بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

بندالحاقی (3)- تا پایان سال اول اجرای قانون برنامه، تمامی مأموریت های سازمان نهضت سوادآموزی به معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش بدون ایجاد ساختار جدید واگذار می شود تا با استفاده از معلمان استخدامی خود وظایف محوله را انجام دهد.

بندالحاقی (4)-سازمان برنامه و بودجه مکلف است سالانه سهم بودجه آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور را به گونه ای تنظیم نماید که سهم اعتبارات غیر از حقوق و مزایای کارکنان، حداقل 15 درصد از کل هزینه های آموزش و پرورش در سقف مصوب جدول شماره 20 ماده 87 این قانون (سهم وزارت آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت) و خارج از حقوق و مزایای کارکنان باشد.

بندالحاقی (5)-وزارت آموزش و پرورش موظف است براساس مفاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و سایر اسناد و قوانین بالادستی مرتبط، با رویکرد انعطاف پذیری و تفویض اختیار به شورای آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بند مربوط به تغییر در آغاز سال تحصیلی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد

مجلس بند مربوط به تغییر در آغاز سال تحصیلی را به کمیسیون تلفیق ارجاع داد