مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-09اقتصادي

رشد 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های سیستان و بلوچستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست امروز پنجشنبه قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: از آبان ماه امسال تاکنون، بیش از یک میلیون و 540 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده که نسبت به تعهد وزارت جهادکشاورزی .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان در نشست امروز پنجشنبه قرارگاه امنیت غذایی کشور گفت: از آبان ماه امسال تاکنون، بیش از یک میلیون و 540 هزار قطعه جوجه ریزی در واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی استان انجام شده که نسبت به تعهد وزارت جهادکشاورزی 22 درصد و مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته است .

سیدمحمدرضا سیدحسینی، میزان جوجه ریزی واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان از ابتدای سالجاری تا به امروز را 13 میلیون و 199 هزار و 105 قطعه اعلام کرد و افزود: این میزان جوجه ریزی قریب به 2 میلیون و 124 هزار قطعه در مقایسه با سال گذشته ارتقا داشته است.

وی تصریح کرد: در راستای ارتقای ضریب خوداتکایی استان به تولید گوشت مرغ بیش از 1100 مجوز موافقت اصولی احداث مرغداری 20 هزار قطعه ای برای بهره برداران استان صادر گردیده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های سیستان و بلوچستان

رشد 20 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های سیستان و بلوچستان