مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 15:312023-11-05سياسي

4 ماه سرگردانی فعالان اقتصادی در حاشیه سازی سلاح ورزی برای اتاق بازرگانی


عضو اتاق بازرگانی با برشماری تخلفات انجام شده در انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد، حسین سلاح ورزی را فاقد هرگونه صلاحیت برای شرکت در انتخابات ریاست اتاق بازرگانی ایران می داند و می گوید: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس از تاریخ 28 خرداد سال جاری، حسین سلاح ورزی با حضور غیر قانونی خود (طبق مستندات نهادهای نظارتی) در انتخابات هیئت رییسه اتاق ایران، بر صندلی ریاست پارلمان بخش خصوصی نشست و به گفته اعضای اتاق، در این چهار ماه اتاق بازرگانی را با حواشی و بحران های مختلف مواجه کرد.

شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق نیز به عنوان نهاد بالادستی نظارت بر اتاق ایران پس از 3 دوره تعویق جلسه ، بالاخره در تاریخ یکم آبان امسال با رای قاطع همه اعضا به ابطال ریاست سلاح ورزی بر اتاق ایران رای داد و دبیرخانه این شورا مصوبه مذکور را به اتاق ایران ابلاغ کرد.

در همین زمینه، حسین معروف، عضو اتاق بازرگانی، در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: آقای سلاح ورزی از تاریخ 28 خرداد امسال صندلی ریاست اتاق ایران را تصاحب کرد، اما سوال بنده به عنوان یک عضو اتاق این است که وی در این چهار ماه از لحاظ کمی و کیفی به چه میزان از تکالیف خود که در ماده پنج قانون اتاق ذکر شده است را انجام داده است؟ معروف با تشریح شائبه جدی در خصوص انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ماه سرگردانی فعالان اقتصادی در حاشیه سازی سلاح ورزی برای اتاق بازرگانی

4 ماه سرگردانی فعالان اقتصادی در حاشیه سازی سلاح ورزی برای اتاق بازرگانی