مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-03ورزشي

قهرمانی لاهیجان با حضور خبرنگار فارس در مسابقات رسانه های گیلان


تیم شیخ زاهد لاهیجان متشکل از جمعی از اصحاب رسانه در نخستین دوره مسابقات فوتسال رسانه های استان گیلان با اقتدار مقام قهرمانی را به دست آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، اولین دوره مسابقات فوتسال رسانه های استان گیلان با عنوان جام شهدای رسانه گیلان به همت خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان و سازمان بسیج رسانه استان گیلان در لاهیجان برگزار شد.

  این مسابقات با حضور شش تیم از شهرستان های استان گیلان از صبح روز جمعه (12 آبان) و به میزبانی شهرستان لاهیجان در سالن چهار هزار نفره شهدا برگزار شد.

  تیم شیخ زاهد لاهیجان، خانه مطبوعات رشت (گیلان)، بسیج رسانه لنگرود، تیم رسانه لاهیجان، بسیج رسانه انزلی و شهدای صومعه سرا شش تیم حاضر در این رقابت بودند.

  تیم شیخ زاهد لاهیجان متشکل از جمعی از اصحاب رسانه به سرپرستی علیرضا پرندوش از پایگاه خبری بامردم و مربیگری سید احمد کیایی عکاس باشگاه سپیدرود و خبرگزاری برنا با حمایت آقای کوکی لاهیجان در این رویداد ورزشی با اقتدار مقام نخست را به دست آورد.

  بهنام فیروزی از خبرگزاری فارس، سلیمان اسدلله نژاد از لاهیجان نیوز، مقداد شایانی از لاهیجان آنلاین، امیررضا علیزاده از دیار میرزا، سید علیرضا میری خبرنگار آزاد، جواد منادی از خمام نیوز، پویا قربانی روابط عمومی باشگاه شمس آذر و سایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی لاهیجان با حضور خبرنگار فارس در مسابقات رسانه های گیلان

قهرمانی لاهیجان با حضور خبرنگار فارس در مسابقات رسانه های گیلان