مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-04فرهنگي

مسکن ملی در باغ 8 هکتاری رامسر ساخته نمی شود


فرماندار رامسر در حاشیه همایش «فرهنگ و تمدن رامسر براساس نتایج کاوش های باستانشناسی در محوطه باستانی عصر مفرغ ایزگام دشت جنت رودبار رامسر» در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره ساخت مسکن ملی در باغ هشت هکتاری رامسر اعلام کرد: - ایسنا/مازندران فرماندار رامسر در حاشیه همایش فرهنگ و تمدن رامسر براساس نتایج کاوش های باستانشناسی در محوطه باستانی عصر مفرغ ایزگام دشت جنت رودبار رامسر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره ساخت مسکن ملی در باغ هشت هکتاری رامسر اعلام کرد: در باغ هشت هکتاری مسکن ملی نخواهیم ساخت.

ابراهیم شیرود عشوریان درباره احتمال ساخت انواع دیگری از مسکن در این محوطه تاریخی اظهار داشت: لکه آثار ملی این محوطه کامل نیست و باغ هشت هکتاری متعلق به جهاد کشاورزی است.

قسمتی از این باغ را برای ساخت سایت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، موزه منطقه ای شمال کشور، کارگاه های صنایع دستی و پژوهشگاه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جداسازی کردیم و خواهان اجرای آن هستیم.

وی با بیان این که فضای باقی مانده باید تبدیل به احسن شود، اعلام کرد: فضای باقی مانده که ربطی به ساخت موارد مورداشاره ندارد باید تبدیل به احسن شود و ساخت مسکن ملی نیز باید در جایی دیگر اتفاق بیفتد؛ نه در باغ هشت هکتاری! حسین ایزدی سرپرست اداره کل میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن ملی در باغ 8 هکتاری رامسر ساخته نمی شود

مسکن ملی در باغ 8 هکتاری رامسر ساخته نمی شود