مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:202023-11-19سياسي

نخستین شهر هوشمند اربعین کشور در کاشان افتتاح شد


مدیر فنی طرح بین المللی زائر کارت اربعین گفت: نخستین شهر هوشمند اربعین کشور با هدف تحقق آمار 30 میلیونی زائران ایرانی با خدمات هوشمند و رایگان زائر کارت بین المللی اربعین در کاشان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد جواد فائض پور، معاون فناوری اطلاعات کمیته تسهیلات و زیرساخت اربعین در عراق در آیین افتتاح نخستین شهر هوشمند اربعین کشور در کاشان با شعار ملی هر ایرانی یک زائر کارت اظهار کرد: خدمات این شهر هوشمند از طریق میز خدمت در شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نوش آباد، ابوزیدآباد، سفیدشهر، منطقه راوند و طاهرآباد، روستاهای محمدآباد و علی آباد با همکاری و مشارکت اعضای هیئات مذهبی برای ثبت نام گذرنامه زیارتی و صدور زائر کارت اربعین تمامی علاقمندان به سفرهای زیارتی عتبات عالیات از بازه زمانی تولد حضرت زینب(س) تا میلاد امام حسین(ع) انجام اجرا می شود.

وی اظهار داشت: زائر کارت اربعین یا کیو آر (QR) کدِ زائر یک کارت شناسایی صادره از بانک عامل گردشگری با ارائه خدمات در 10 نوع درگاه (پنل) برای صاحب کارت است که اکنون 2 خدمت آن به گمشدگان و اطلاعات بهداشت و سلامت زائر فعال و قابل اجراست.

به گفته وی، ایده طرح بین المللی زائر کارت در موکب هوشمند شهیدان حاج قاسم و ابومهدی المهندس نوش آباد طراحی و تدبیر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شهر هوشمند اربعین کشور در کاشان افتتاح شد

نخستین شهر هوشمند اربعین کشور در کاشان افتتاح شد