مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 09:352023-11-07بين الملل

تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی


رژیم صهیونیستی در یک ماه گذشته بدون هیچ مانع سیاسی و بین المللی به کشتار غیرنظامیان در غزه پرداخته، اما به نظر این میزان کشتار از نظر آن ها کافی نبوده و در اتاق های فکرشان موضوع بمباران اتمی غزه نیز روی میز قرار گرفته است.

- ایالات متحده آمریکا که از آغاز به جاه طلبی هسته ای اسراییل ظنین بود در سال 1958 با استفاده از هواپیماهای جاسوسی یو2 از ساخته شدن دیمونا با خبر شد و نگرانی خود را ابراز کرد.

طی دهه 1960 بازرسان آمریکایی چندین بار از تاسیسات دیمونا بازدید کردند اما نتوانستند دقیقا متوجه آنچه در آن محل می گذشت شوند.

سایت اینترنتی امنیت جهانی ادعا می کند که اسراییلی ها تا آنجا پیش رفتند که برای گمراه کردن آمریکایی ها اتاق های کنترل ساختگی ترتیب دادند و با ایجاد دیوارهایی دسترسی به بخش هایی از این تاسیسات را محدود کردند.

با این حال، بازرسان اعلام کردند که در آن محل نه تحقیقات علمی انجام می شود و نه فعالیت هسته ای غیر نظامی در کار است که بتواند وجود چنان رآکتور هسته ای عظیمی را توجیه کند.

بنا بر این، آنها گفتند که شواهدی در دست هست که که اسراییل یک برنامه ساخت بمب را دنبال می کند، اما آنها نتوانسته اند هیچ گونه مدرکی دال بر وجود فعالیت های مربوط به تولید جنگ افزار در آن محل پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی

تهدید هسته ای رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی